Zakelijk contact
ProRail en NS Stations doen hun best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als u, als overheid, vervoerder of reizigersorganisatie, een vraag of een klacht heeft, kunt u met ons contact opnemen via onderstaan formulier. Indien u contact wilt met de accountmanagers van de regiodirecties van NS en ProRail, klik dan hier voor NS regiodirecties: https://www.ns.nl/over-ns/de-spoorsector/regiodirecties of hier voor ProRail regiodirecties: https://www.prorail.nl/samenwerken/overheden/contact.
- Voor privacy-vragen op grond van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) kunt U rechtstreeks contact opnemen met NS of ProRail. Klik hieronder voor de contactgegevens in het privacystatement van NS of ProRail.
- Klik hier voor het privacystatement van NS. Klik hier voor het privacystatement van ProRail.
- Als de klacht niet naar wens wordt opgelost, verwijzen wij u naar de klachten- geschillenregeling stationsportfolio.
Verzoeken om toegang tot bestaande dienstvoorzieningen en diensten verleend in die voorzieningen worden binnen 5 werkdagen na ontvangst van het toegangsverzoek beoordeeld op compleetheid. Voor verzoeken om toegang tot onderhoudsvoorzieningen geldt een reactietermijn van 30 werkdagen. Voor alle andere dienstvoorzieningen uit categorie 2 geldt een reactietermijn van 20 werkdagen.
Overige verzoeken worden zo spoedig mogelijk beantwoord.
Heeft u als reiziger een vraag, kijkt u dan op www.NS.nl of www.ProRail.nl.