Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

Geldermalsen 005

Zakelijk contact

ProRail en NS Stations doen hun best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als u, als overheid, vervoerder of reizigersorganisatie, een vraag of een klacht heeft, kunt u met ons contact opnemen via onderstaan formulier. Indien u contact wilt met de accountmanagers van de regiodirecties van NS en ProRail, klik dan hier voor NS regiodirecties: https://www.ns.nl/over-ns/de-spoorsector/regiodirecties of hier voor ProRail regiodirecties: https://www.prorail.nl/samenwerken/overheden/contact.

Verzoeken om toegang tot bestaande dienstvoorzieningen en diensten verleend in die voorzieningen worden binnen 5 werkdagen na ontvangst van het toegangsverzoek beoordeeld op compleetheid. Voor verzoeken om toegang tot onderhoudsvoorzieningen geldt een reactietermijn van 30 werkdagen. Voor alle andere dienstvoorzieningen uit categorie 2 geldt een reactietermijn van 20 werkdagen.

Overige verzoeken worden zo spoedig mogelijk beantwoord.

Heeft u als reiziger een vraag, kijkt u dan op www.NS.nl of www.ProRail.nl.

Zakelijk contact

"*" geeft vereiste velden aan

Stap 1 van 2

Contactformulier

Correspondentiegegevens

Voornaam*
Achternaam*
Tussenvoegsel